سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرفهای من باخود خودم

محبّت دنیا خرد را تباه می کند و دل را از شنیدن حکمت باز می دارد و کیفری دردناک می آورد . [امام علی علیه السلام]

از: م-دشتی  جمعه 86/4/29  ساعت 8:8 عصر  

خوشامد

به نام حق ...
رجب آمد با کوله باری معطر از بوی خوش ولایت .
در آغازین روزش ولادت پنجمین ولی ،در دهمین روزش ولادت دهمین امام ،ودر آغاز ایام
البیض تولد تو بهترین بابای دنیا وزیباترین گل هستی .مظلوم ترین همسر وبرادر ووصی
آخرین نبی ...
ولادتت مارا دوباره به فراسوی زندگی پر رنج ومحنتت می بردوبه سوی یادوخاطره تمام
مهربانیهایت.آن لحظه که لقمه در دهان یتیمی می گذاشتی واو را به بازی می گرفتی
وبه مادرش کمک می کردی وزیر لب طلب مغفرت ....
علی جان چه ولادت سعیدی داشتی .در خانه دوست به دنیا آمدی ودر خانه او هم...
               میسر نگردد به کس این سعادت      به کعبه ولادت به مسجد.....
علی به دنیا آمد پسر ابوطالب وفاطمه بنت اسد وشاید بهتر باشد بگویم پسر محمد!!!
چراکه ازهمان طفولیت در دامان او پرورش یافتی لقمه از دهان اوبرمی گرفتی ودر سایه تعالیم اوبود که جان گرفتی واسدالله شدی...
یاور نبی،یار مظلومان ،پهلوان پهلوانان در میدان جنگ ...
همه رانمی توان بااین قلم قصاردراین صفحه محدودگنجاند.دست ماکوتاه وخرما برنخیل.
رجب ای مفتخر به ولادت او!
حلولت را شادباش می گوییم وحضور در اعتکافت را آرزو می کنیم.
برهمه معتکفین التماس دعا
نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نیا مدی....
خوشامد
مادرم...
[عناوین آرشیوشده]

فهرست


4624 :کل بازدید
1 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


درباره خودم


حرفهای من باخود خودم

لوگوی خودم


حرفهای من باخود خودم

اشتراک


 

آرشیو


گل نرگس

طراح قالب